Strona główna

Integracja systemu rejestracji czasu pracy z systemami kontroli dostępu

W XXI wieku integracja systemów kontroli dostępu wraz z rejestracją czasu pracy jest koniecznym elementem w zarządzaniu firmą. Oferujemy innowacyjne rozwiązanie, które zabezpiecza dostęp do budynków oraz automatycznie rejestruje czas pracy pracowników. Integracja systemów zapewnia pełną transparentność, a także efektywność operacyjną.

Kontrola dostępu zintegrowana z systemem RCP. Klamka kontroli dostępu.
Wygodne rozwiązanie

Rejestracja czasu pracy i kontrola dostępu w jednym miejscu

Nasze rozwiązanie integruje systemy rejestracji czasu pracy z zaawansowanymi systemami kontroli dostępu, takimi jak Loxone i TTLock. Skorzystaj z możliwości rejestracji zdarzeń na jednym urządzeniu. Pracodawca nie musi się martwić czy pracownicy przyszli do firmy oraz czy odpowiednio rozliczy ich z godzin pracy, a pracownik nie musi wykonywać czasochłonnej papierologii związanej z obecnością w pracy. Intuicyjne systemy do rejestracji czasu pracy oraz kontroli dostępu identyfikują osobę za pomocą karty NFC lub kodu PIN oraz sprawdzają dostęp danej osoby do pomieszczenia, aby otworzyć drzwi i wysłać informację automatycznie na serwer RCP.

Czytnik NFC kontroli dostępu marki Loxone zintegrowany z systemem rejestracji czasu pracy RCPonline.
Dlaczego warto zintegrować RCP z KD?

Uniwersalne zastosowanie kontroli dostępu w różnych branżach

Nasze rozwiązanie sprawdzi się w różnych branżach – od biur i korporacji, przez obiekty przemysłowe, po placówki edukacyjne czy obiekty służby zdrowia. Możliwość dostosowania systemu do specyficznych potrzeb danego sektora sprawia, że jest to narzędzie wszechstronne, które ułatwia zarządzanie czasem pracy i kontrolą dostępu niezależnie od charakteru działalności. Integracja systemu kontroli dostępu z rejestracją czasu pracy przynosi liczne korzyści dla Twojej firmy:

Zwiększone bezpieczeństwo: Ograniczony dostęp do określonych stref w firmie zapobiega nieautoryzowanemu wejściu i chroni wrażliwe dane oraz mienie.

Oszczędność czasu: Automatyczne śledzenie czasu pracy eliminuje potrzebę ręcznego wpisywania godzin i redukuje błędy związane z ręcznym zarządzaniem czasem.

Zwiększenie efektywności: Dzięki zintegrowanemu systemowi, kadra zarządzająca może skupić się na kluczowych zadaniach, zamiast tracić czas na administrowanie i monitorowanie obecności.

Łatwa analityka i raportowanie:Dostęp do szczegółowych raportów i analiz w czasie rzeczywistym pozwala na szybkie podejmowanie decyzji i optymalizację procesów.

Czytnik kontroli dostępu TTLock zintegrowany z systemem do ewidencji czasu pracy RCPonline
Prosty i wygodny sposób na rejestrację

Szybkie wdrożenie i pełna skalowalność

Systemy kontroli dostępu od Loxone i TTLock oferują skalowalne rozwiązania, które mogą być łatwo dostosowane do rosnących potrzeb firmy. Wdrożenie jest proste i nie wymaga skomplikowanej infrastruktury kablowej, dzięki czemu można je szybko zaimplementować w dowolnym obiekcie.

Prosta instalacja systemu kontroli dostępu
Loxone Mini Server jako składnik kontroli dostępu zintegrowanej z systemem RCP.

Korzyści z integracji systemu Loxone

Loxone to zaawansowany system automatyki budynkowej, który oferuje szerokie możliwości integracji:

Modularność i elastyczność: Loxone pozwala na łatwe dostosowanie systemu do specyficznych potrzeb firmy, zapewniając pełną elastyczność w zarządzaniu dostępem.

Zaawansowana automatyka: System pozwala na integrację z innymi systemami w budynku, jak np. oświetlenie, HVAC czy alarmy, co zwiększa poziom automatyzacji i bezpieczeństwa.

Intuicyjna obsługa: Loxone oferuje łatwy w obsłudze interfejs, który umożliwia wygodne zarządzanie automatyką budynku Twojej firmy. Dzięki temu łatwo przydzielisz dostępy poszczególnym pracownikom, a Twój monter dostosuje sprzęt do Twoich potrzeb.

Klamka kontroli dostępu TTLock współpracujca z systemem RCP.

Korzyści z integracji systemu TTLock

TTLock to nowoczesny, bezprzewodowy system kontroli dostępu, który oferuje:

Mobilność i zdalne zarządzanie: TTLock umożliwia zdalne zarządzanie dostępem za pomocą aplikacji mobilnej, co jest idealnym rozwiązaniem dla firm z wieloma lokalizacjami lub dla właścicieli nieruchomości na wynajem.

Bezprzewodowa wygoda: System działa na bazie technologii Bluetooth, eliminując potrzebę skomplikowanej instalacji kablowej.

Wysoka skalowalność: TTLock może być łatwo rozszerzany w miarę wzrostu potrzeb firmy, bez konieczności wymiany całego systemu.

Dlaczego warto nam zaufać?

Zobacz co możesz zyskać dzięki integracji

Bezpieczeństwo

na najwyższym poziomie


Dzięki zastosowaniu kontroli dostępu zwiększysz poziom zabezpieczeń Twojej firmy i łatwo nadasz dostęp pracownikom do odpowiednich pomieszczeń. Dzięki Temu masz pełn kontrolę nad tym kto i kiedy wchodzi do budynku.

Zarządzanie pracownikami

jeszcze nigdy nie było takie proste!


Dzięki integracji systemów kontroli dostępu i rejestracji czasu pracy, zarządzanie danymi pracowników staje się niezwykle proste, niezależnie od tego, gdzie na świecie znajduje się firma. Centralizacja danych w jednym systemie umożliwia łatwe monitorowanie i analizowanie obecności oraz czasu pracy w różnych lokalizacjach.

Pełna cyfryzacja procesów

rejestracji czasu pracy


Dzięki integracji systemów kontroli dostępu i rejestracji czasu pracy nie ma konieczności prowadzenia fizycznych list obecności i raportów, dzięki czemu zarządzanie danymi pracowników staje się niezwykle proste. Cała ewidencja jest cyfrowa, co nie tylko zwiększa dokładność, ale również minimalizuje ryzyko utraty ważnych dokumentów. Centralizacja danych w jednym systemie umożliwia łatwe monitorowanie i analizowanie obecności, a także czasu pracy, dzięki czemu przedsiębiorstwo może skupić się na ważniejszych aspektach działalności.

Automatyzacja

procesów w firmie


Wiemy jak wiele czasu pochłania korzystanie z kilku różnych systemów. Aby uprościć ten proces skorzystaj z naszych rozwiązań i połącz rózne systemy dzięki możliwościom integracji systemu RCP z zewnętrznymi systemami. Możesz skorzystać z API, Zapiera, importu plików czy dedykowanej integracji by oszczędzić czas i zmniejszyć ryzyko błędu.

Najczęściej zadawane pytania

Systemy Loxone i TTLock wymagają dostępu do sieci internetowej oraz kompatybilnych urządzeń mobilnych do zarządzania. W przypadku Loxone dodatkowo przydatna jest infrastruktura wspierająca automatyzację budynkową.

Tak, zarówno Loxone jak i TTLock umożliwia zdalne zarządzanie dostępem za pomocą aplikacji mobilnej, co jest szczególnie przydatne w przypadku firm o rozproszonej strukturze lub właścicieli nieruchomości na wynajem.

Oba systemy oferują wysoki poziom bezpieczeństwa dzięki zaawansowanym protokołom szyfrowania i autoryzacji, co minimalizuje ryzyko nieautoryzowanego dostępu.

Tak, nasze rozwiązanie jest zgodne z przepisami RODO. System zapewnia odpowiednie mechanizmy ochrony danych osobowych oraz umożliwia zarządzanie zgodami pracowników.

System TTLock jest łatwy w instalacji i może być zainstalowany samodzielnie. W przypadku systemu Loxone, ze względu na jego złożoność, zalecana jest instalacja przez certyfikowanego instalatora.

Koszty zależą od wielkości firmy, liczby lokalizacji oraz stopnia złożoności wymaganej integracji. Zachęcamy do kontaktu, aby uzyskać spersonalizowaną wycenę dostosowaną do potrzeb Twojej firmy.