Panel w nowej odsłonie
Panel w wersji 4.0 został zbudowany w nowej technologii, która przyspieszy działanie systemu, ułatwi korzystanie z wielu funkcji oraz umożliwi dalszy rozwój naszego produktu.
Staraliśmy się zachować poprzedni układ menu oraz funkcjonalności, aby zmiany nie wymagały ponownego wdrożenia i zapoznawania się na nowo z całym systemem.
Dalsze zmiany, ulepszenia i nowe funkcjonalności będą wprowadzane stopniowo w kolejnych wydaniach.
Możliwość przypisania awatara
Funkcjonalność systemu została rozszerzona o możliwość przypisania pracownikom awatarów w postaci zdjęć lub charakterystycznych grafik. Awatar może być przypisany przez administratora lub menedżera edytując profil pracownika lub każdy pracownik może to zrobić samodzielnie w zakładce “Profil”.
Awatar pracownika wyświetla się w raportach oraz wszystkich listach, gdzie wymienione jest imię i nazwisko pracownika.
Ujednolicenie Raportu dziennego i okresowego
Od tej wersji systemu Raport okresowy, oprócz swojej pierwotnej funkcji, pełni również funkcję Raportu dziennego. Format wyświetlania zależy od wybranego okresu, który teraz można wybrać w sposób uproszczony, bez konieczności podawania daty początkowej i końcowej.
Nowa technologia filtrowania
Filtry w raportach i na listach działają teraz w sposób natychmiastowy, bez konieczności każdorazowego wybierania przycisku “Wyświetl”. Raz ustawiony filtr działa również po przełączeniu się na inne zakładki.
Możliwość ustawienia lub resetu hasła pracownikom bezpośrednio na liście pracowników
Na liście pracowników z poziomu “Akcje” pojawiła się możliwość resetu hasła pracownika.
Wybierając tę opcję, można wpisać nowe hasło, za pomocą którego pracownik będzie się logował do systemu lub wygenerować je losowo. Informacja o zmianie hasła zostanie wysłana na e-mail pracownika.
Szybkie akcje
W nowej wersji panelu dodaliśmy możliwość szybkiego dodania zdarzenia, wniosku, identyfikatorów, a także zaplanowania dnia. Wystarczy wybrać ikonę “Szybkie akcje” znajdującą się w prawym górnym rogu panelu.