Raporty i ustawienia

Zawsze aktualny status obecności

Sprawdź zdalnie status obecności wszystkich pracowników w dowolnym momencie. Zobacz kto jest obecny, kogo nie ma, kto jest na przerwie lub wyszedł służbowo.

Szczegółowa analiza czasu pracy

Skorzystaj z zaawansowanej funkcjonalności do automatycznej analizy czasu pracy. Monitoruj nieobecności, spóźnienia, skrócenia czasu pracy, wydłużanie przerw, wcześniejsze przyjścia i późniejsze wyjścia. System wychwyci również braki i nieprawidłowości przy rejestrowaniu zdarzeń.

Przerwy pod kontrolą

Zacznij kontrolować długość przerw płatnych i bezpłatnych. Każde przedłużenie przerwy będzie odjęte od czasu pracy. Możesz zdecydować czy przerwy są obowiązkowe i kiedy wliczane są do czasu pracy.

Raporty skrojone na miarę

Sam zdecyduj, które informacje będą wyświetlane w raportach oraz w jaki sposób będzie rozliczany czas pracy. Dostosuj wszystkie ustawienia do zwyczajów panujących w Twojej firmie.

Automatyczne raporty e-mailowe

Bądź na bieżąco i otrzymuj raporty e-mailowe z podsumowaniem dnia, tygodnia lub miesiąca. Nie zapomnisz sprawdzić czy praca była zgodna z harmonogramem.

Nadgodziny

Zautomatyzuj rozliczanie nadgodzin. Odpowiednie ustawienia pozwolą uniknąć kumulacji pojedynczych minut. Ograniczaj automatycznie liczbę nadgodzin i zaliczaj tylko te zatwierdzone przez przełożonych. Rozliczaj saldo nadgodzin przez odbiór lub wypłatę.

Samokontrola pracowników

Udostępnij pracownikom ich konto w panelu i daj możliwość monitorowania swojego czasu pracy, składania wniosków urlopowych i rozliczania nadgodzin.

Komentarze do zdarzeń

Udostępnij pracownikom możliwość komentowania i dodawania opisów do zdarzeń. Będą mogli podać powód wyjścia służbowego lub krótko opisać wykonaną pracę. Komentarze znajdą się w raportach.